Joulupuu on rakennettu, joulu on jo ovella...

Pöytä odotti ruokailijoita, joita oli kaikkiaan 16 henkeä meidän jouluateriallamme

Ruokaa oli monenlaista... pöytä notkui kylmistä ruokalajeista ja lisänä olivat vielä toisaalle katetut laatikkoruuat, leivät sekä juomat



Joulupukki kävi myös tuomassa lahjoja kaikille kilteille aaton viettäjille,

mikä hieman jännitytti pienimpiä osallistujia

Illan nuorimmat kera illan suurimman paketin

Ja koko touhua valvoivat äitini muutama vuosi sitten tekemät vauvatontut (ohje muistaakseni oli aikoinaan Kauneimmat käsityöt -lehdessä)






